15 Haziran 2010 Salı

kaynanazede'den günaydın

Selam,

dünyada kaynanazede olmayan gelin yoktur diyeceğim ama şanslı insanlar vardır muhtemelen. Ben şimdilik görmedim desem yalan olmaz.
Benim kaynanam hamileliğim öncesinde kayınvalidemdi (bkz saygıdeğer ifade). Ancak ne olduysa sonradan kaynanaya dönüşmeyi seçti ve doğum sonrası ayrı bir boyuta ulaştı.
Allah razı olsun, çocuğuma bakıyor, onu çok seviyor, o ayrı. Ama torununun anasına, o güzel çocuğu doğuran kadına yaptıkları bildiğiniz işkence ama komikler! Ne anekdotlar çıkıyor. İnat bazen enteresan sonuçlar doğuruyor işte.
İşte benim amacım da bu gülebileceğim (sonradan) anılarımı paylaşmak. Her ne kadar arkadaşlar "yapma, etme yakalanırsın, sen bizlere korsan yayın yap, biz yayarız" dediyse de yazayım, paylaşayım, gelinler sadece kendilerinin başına gelmediğini görsünler ve psikopat olmasınlar dedim :)

Bütün gelinler psikopat bütün kayınvalideler kaynana mı, yoksa nedir bunun açıklaması?!

Hepiniz kaynanamla benim ortak dünyama hoş geldiniz!

2 yorum:

  1. Yazık sana yahu...Blogunu yeni keşfettim. Tırlatmak yerine buraya yazmaya karar vermen isabetli olmuş. Temizlik konusundaki hassasiyetine bayıldım. Aynı kafadanız yaşasın. Ancak, bu kayınvaliden ne pasaklı kadın!Yazdıklarının bir kısmını bile okuyunca şok geçirdim. Nasıl çocuk büyütmüş? Hele kayınpederinin havludaki el izlerini hayal ettim. Mide bulandırıcı valla. Sana kolay gelsin. Sık dişini hepsi geçecek. Şimdi mecbursun belki ama inşallah yakında doğru dürüst bir kreş bulursun...İnan ki kreşler daha güvenilir. Bakıcı kadından çok çok daha iyi.Abla tavsiyesi kabul et.

    YanıtlaSil
  2. Selam,

    hele biraz büyüsün, ilk işim kreş.
    Bakıcı çok aradım ama olmadı, olamadı.

    Sormayın valla, hele bir de kocamı tanısanız, nasıl titiz nasıl titiz bir adam. "Nasıl yani?" oluyor insan.

    Dediğiniz gibi buraya yazmak rahatlatıyor olmasa sürekli hır çıkar ...

    YanıtlaSil