23 Haziran 2010 Çarşamba

Buzdolabımmmm

Şu dünyada muhtemelen kimsede bendeki kadar cam kaplar, buzdolabı kapları, limon kapları, tupperware yoktur. Resmen yatırım yaptım, dolaplarıma kaplarım sığmıyor.
Buzdolabımı açıyorum, içeride öyle ortada duran limonlar, kesilmiş meyveler, açık yemekler üstüne başka bir kabın kapağı konmuş, kaykılmış, dolaba dökülmüş, açık yoğurtlar.

Yalvarmayı denedim, gözünün önünde alıp atmayı denedim, kocam yapmış gibi ona kızmayı denedim, sormayı denedim, yeniden yalvarmayı denedim. Cık.

Bu Pazar bütün günümü verdim, bütün buzdolabının raflarını çıkarttım, köpürterek yıkadı kocam, ben buzdolabını sirkeli sularla sildim, içerisini soğutmak için buzluklar döşedim, sonra kapları doldurdum, sebzeler, meyveler ağzı kilitli cam kaplarda, hangisinde ne var görünüyor, kahvaltılık gözüm düzenlenmiş (nedense hep kahvaltılık dışı herşey oraya konuluyor). Yani bildiğiniz reklam buzdolabı oldu. Koştum resmini çektim. Nasıl güzel.

Pazartesi akşam eve geldim. Açtım göstereceğim nasıl topladım, sildim muhteşem olmuş diye. Açtım, kalakaldım. Cam rende buzdolabında, üstünde kemirilmiş meyve. Sebze çorbası kabı buzdolabında (bkz Sebze Çorbası - Varan II). Kesik atılmış limon buzdolabında. Buzdolabı belli ki açık kalmış, 9 derecede. Kahvaltılık gözümde meyveler sıkıştırılmış. Ayrıca diğer dolapta sabah koyduğum Aptamil kabimin üstünde sebze çorbası kalıntıları buldum. Resmen beynim acıdı.

B: Limon icin kaplarım var niye böyle koydunuz?
K: Tamam ben alim dedi cebine attı!

Enginarlar (minicikler, kalp enginar, bebeğime aldım) torbasından çıkartılmış, kararmış. Ben onların hazırlanmasını yarım saat bekledim güneş altında ekolojik pazarda! Kanserojenmis torba. Neden, kim diyor, nasıl açıklıyor? dedim. Açıklayamadı, kızdı döndü gitti.
Delirdimmmmmm. 1 gun harcadım ben o dolaba, 1 gun!!!!

3 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. benim blogcu anneden haberim oldu hepsini okuyorum sırayla ama kesinlikle bendede mutfak ,temizlik ve buzdolabı titizliği var !
    neden herşey hep en önde (arkalar boş) düzensiz ve ağzı açık bırakılırki buzdolabına;bir de bunun dışında herkesin bir düzeni vardır değilmi?eğer sen bu evde bir şekilde dışardan da olsa yaşıyorsan evin düzenine ayak uydurmalısın ,kendi düzen(sizliğ)ini burayada taşımasan olur onlar kendi evinde kalsada olur..
    ben onun evine gittiğimde kaşıklıktan aldığım bir şey bardak dolabına koysam hoş olur mu??

    aslında herkes aldığı şeyi yerine koysa problemlerin büyük çoğunluğunu halletmiş oluruz ve bence bu beraberve problemsiz!! yaşamanın en önemli kuralı!!

    sevgiyle ve sinirsiz kalın :)

    YanıtlaSil
  3. bu kadın deli galiba! allah kolaylık versin!

    YanıtlaSil