15 Haziran 2010 Salı

Buzdolabı

Eve girerim, buzdolabı açıktır, olmuş 11 derece

B: e bu buzdolabı açık?
K: ben açmadım (bu arada 9 saattir başka kimse yok evde)
B: e nasıl açıldı?
K: bilmiyorum ama param olduğunda size buzdolabı alcam!
B: buzdolabımdan memnunum ben ama ne fark eder, o yeni buzdolabının da kapısını kapatmazsanız yine aynı sonuç değil mi?
K: o kendi kapanacak!

Ertesi gün eve girerim buzluk açık!
B: e bu buzluk açık?
K: ben açmadım.
B: !!!!

Ertesi gün eve girerim buzdolabı açık!
B: e bu buzdolabının kapısı yine açık?
K: ben açmadım.
B: !!!!

Kendimi parçalasam kurtarır mı???

3 yorum:

  1. :))) ya gerçekten diyaloglar bu şekilde mi? yani dizi olur sizin yaşadıklarınız ben söyliim valla!

    YanıtlaSil
  2. :) böyle harbiden, niye sinirlerim zıplak zannediyorsunuz ...

    YanıtlaSil
  3. Allah o deli kadının karşısında size sabır ve kolaylık versin!

    YanıtlaSil