23 Eylül 2010 Perşembe

"Biberon kullanma" ne demek sizce?

Kızım 8 aylık olduğundan beri doktorumuz biberonu bırakmamızı istedi, kadehe geçmek için en iyi vakit dedi. Denemelere başladım, kızım çok heyecanlanıyor, ben de sanırım, olmuyor pek. Çok büyük bir kısmı dışarıya akıyor.

Bebek kadehleri aldım. Kalııın yoğurt kadehleriyle içirmeyi denedi ama onları denemedi.

Alıştırma bardakları aldım, 5 farklı uç. Nasıl güzel içiyor onlarla. Lıkır lıkır. Dr. Brown çıksın hayatımızdan dedim. Emmesi değişti, biberonu bırakmazsak göğsümü bırakacak dedim, cık, birşey değişmedi.
Sen bana pislik yaparken aslında torununa pislik yapıyorsun! Yoksa torununa benim sütümü layık görmüyor musun? Artık o kadar da değildir, di mi? olabilir mi???

2 yorum:

  1. Alistirma bardagi olarak ne kullaniyorsunuz?

    YanıtlaSil
  2. Nuk'un alıştırma bardakların kullanıyorum, çok memnunum.
    Beaba'nın da bebek kadehlerini aldım. Kızım çok istiyor onlardan içmeyi ama bir türlü beceremedik anne-kız.

    YanıtlaSil