6 Şubat 2012 Pazartesi

süt - 1,60 TL

Çocuğun ana ihtiyaçlarından biri nedir? Süt!

Geçen gün evine götürüyor kızımı. Çıkarken (11:30h) de yanına süt alıyor biberonda, evinin DİBİNDE market var ama almaz asla. Günde 2 biberon süt içiyor kızım. 2. Çok basit bir kural. 1 sabah 1 akşam.

Akşam 21de kızımı almaya gidiyoruz, yolda da kocama dedim "Kesin süt almamıştır, asla almamıştır" diye. Girdik içeriye, ne yedi, ne yemedi derken süt biberonu dolu bir şekilde sehpanın üstünde duruyor. Dedim "utandıracak beni, ne olur utandırsın, yeni olsun o süt". Ne dese beğenirsiniz? Sabah almıştım yanıma süt sizin buzdolabınızdan, içmedi hala ama birşey olmamıştır. Birşey olmamıştır! 10 saat önce ısıtılmış süte birşey olmamıştır!

Kafayı yedim. Kafayı.

Bundan sonra çocuğun çantasına 1,60 TL koyacağım. 1,25 süt için, 35 kuruş da depozito için. Depozito sizde kalsın, kendinize birşey alırsınız diyeceğim. Çocuğa
birşey almayacakları kesin. Doğumgününü boş geçenler 35 kuruşa bile birşey almazlar.

11 yorum:

  1. nerelerdesiniz uzun zamandır..
    en azından bakıyorda bakamıyor,
    benimki ne bakıyor ne birşey alıyor.yani beterin beteri var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam,

      uzun zamandır kendimi frenlemeye çalışıyordum ama buraya kadarmış.

      Dediğiniz gibi, (en azından) bakıyor. Yani bakıcının başında duruyor. Ama oyun oynamıyor, birşey öğretmiyor, ikisi de. Sadece kitap okunuyor bütün gün. Ben de kitaba yatırım yapıyorum, ne yapayım :)

      Benim kocam bundan nasıl çıkmış, ben hala onu anlamıyorum!

      Sil
    2. bende aynı cümleyi hep kurarım ama malesef çıkmışlar.allah kolaylık versin

      Sil
  2. valla ben de ara ara bakıyorum merak ediyordum. hÂl bakıcı bulamamış olmanıza da şaşırdım yahu. kaç yaşında oldu. kreşe verin bence.

    YanıtlaSil
  3. e bakıcı da başlamış gelmesin o gitsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bakıcı var tabi de bakıcıyla yalnız bırakma fikri kimselerin hoşuna gitmedi. Biz de yardımcı/bakıcı + babaanne modunda ilerledik. Babaanne de böyle istiyordu.

      Aslında uzun zamandır yazmıyordum, artık sürtüşmelerimiz bitti, çok daha iyi geçiyorduk.

      Artık o sadece kızımla ilgileniyor, onunla oynuyor, keyfini çıkarıyor.

      Ama ara ara inanamadığım şeyler oluyor tabi, kaçınılmaz.

      Sil
  4. sızı keyıfle takıp edıyordum,yazmaya devam etmıyor musunuz?

    YanıtlaSil
  5. Sizi nasil keyifle takip ederdim cocugum yoktu o zaman simdi benim de 3 yasinda kizim var. Bu gun aklima geldiniz yine girip baktim. Artik yazmiyorsunuz sanirim keske yazsaniz. Kiziniz kocaman olmustur umarim sikintilar da hafiflemistir. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Sizi nasil keyifle takip ederdim cocugum yoktu o zaman simdi benim de 3 yasinda kizim var. Bu gun aklima geldiniz yine girip baktim. Artik yazmiyorsunuz sanirim keske yazsaniz. Kiziniz kocaman olmustur umarim sikintilar da hafiflemistir. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, taze anne olarak bir kriz anında keşfettim bu blogu.. Ne yazık ki geç bulup erken kaybetmek oldu benim ki. Bir çırpıda okudum tüm yazılarınızı. Merakıma yenik düştüm tabi ki. Nerededir? ne yapıyordur? Başka yerde yazıyor mudur? Olurda okursanız bu meraklı teze kaynanazede anneye cevap verin olur mu? Sevgiler...

    YanıtlaSil